Monday, January 30, 2006

Meemi

Kysy minulta 1-3 kysymystä asioista, jotka ovat jääneet vaivaamaan tai joihin haluaisit muuten vain vastauksen. Vastaan kysymyksiin parhaan kykyni mukaan. Kopioi tämä sitten journaliisi ja katso, mitä muut haluavat kysyä sinulta.

Jos esittää itse kysymyksiä niin kai se on sitten oikeutettua tunkea tämä myös omaan blogiinsa. Kopioitu siis livejournalista käyttäjältä nimeltä ampern. Minulla ei ole tänään mitään sanottavaa eikä tämä ole edes journal, mutta siitä huolimatta. Onhan se ainakin mielenkiintoista tietää onko jollakulla minulta jotain kysyttävää :)

4 Kommentit:

At 7:22 PM, Anonymous Anonymous kirjoitti...

1. Mikä oli pienenä unelma-ammattisi?
2. Missä ajattelet olevasi 10 vuoden kuluttua?
3. Onko jotain mitä et pysty ajattelemaan suuttumatta?

-ampern

 
At 10:54 PM, Blogger Marilyn kirjoitti...

1. Opettaja :)
2. En tiedä missä olen, mutta todennäköisesti en enää opiskele. Kuvittelen myös että minulla on lapsi (ei välttämättä oma). Pelottavaa, eikö totta?
3. Ahdasmieliset, itsekeskeiset, ylpeät ihmiset, jotka eivät hyväksy mitään itsestään poikkeavaa. Tai ei niinkään nuo ihmiset vaan heidän käyttäytymisensä.

 
At 10:21 AM, Anonymous Anonymous kirjoitti...

Heh. Minun on hyvä kysyä, kun olen blogiton. Voin kysyä kuinka vaikeita vaan..

1. Mikä on mielestäsi parasta elämässä?
2. Missä asioissa olet mielestäsi erityisen hyvä?
3. Aiotko tehdä tänä vuonna jotain sellaista, mitä et ole tehnyt ikinä aiemmin? (Ja jos, niin mitä?)

t. naapurin tyttö

 
At 10:24 PM, Blogger Marilyn kirjoitti...

Huih, kun esitit vaikeita kysymyksiä. Noh, tässä yritys vastata niihin:

1. Kaikki pienet asiat ja tilanteet, joista tulee hyvä mieli. Jokainen pieni onnistuminen, kokemukset siitä että on jonain hetkenä avuksi, on jollakin tavalla tärkeä tai rakastettu tai kaikki pienet ja hauskat asiat omassa ympäristössä, jotka saavat hyvälle tuulelle. Joo, pienet asiat. Ja tietysti myös nukkuminen ja syöminen :)
2. Rehellisesti sanoen en ole omasta mielestäni missään asiassa oikeasti erityisen hyvä. Olen kuten bardi: jack of all trades, master of none. Paitsi etten ole niin hyvä sähläämään kaikessa mahdollisessa kuin bardi. Jooh, olen hyvin sosiaalinen. Ehkä se on sellainen asia missä olen jossakin määrin hyvä(?).
3. Aion valmistua. Minulle tulee joku oikea ammatti. En vielä ainakaan tiedä tekeväni tänä vuonna mitään muuta hälyttävää/yllättävää, mutta eihän sitä ikinä tiedä...

 

Post a Comment

<< Home