Sunday, December 25, 2005

Koska meillä on joulu...

Ei se joulufiilis sitten saapunut ollenkaan. Mikäpä siinä.

Tänä vuonna oli sovittuna ettei lahjoja juuri hankittaisi. Minä olin sitten hankkinut yhdet paketit jokaiselle perheenjäsenelle ja pari juttua isovanhemmille. Mutta kuinkas sitten kävikään? Minä sain ehkä 15 pakettia. huh. Mistä hyvästä? Vaikka onhan se ihan mukavaa, että saa kaikennäköistä mihin ei itsellä välttämättä olisi varaa tuosta vain. Sain esimerkiksi luistimet \o/ Nyt kun vielä saan luisteluseuraa niin vielä parempi ;) Lisäksi sain pari kirjaa, sukkia, järkyttävän paljon suklaata, arvan, jotain pesuaineita ja rasvoja ja sen sellaista. Tuo sopimuslahjojen hankinnasta ei sitten pitänyt ollenkaan. En tiedä oliko lahjoja melkein enemmän kuin viime vuonna. Omalle kohdalleni niitä ainakin tuntui osuvan. Toisaalta ainahan voin yrittää uskotella itselleni, että olin vain viime vuoden niin hirvittävän kiltti ja mukava. Joopa-joo, ja kuka uskoo?

Muuten olo maalla on sujunut varsin mukavasti. Paranin melkein ensi töikseni kunhan olin aaton aaton vain nukkunut ja nukkunut. Aattona oli lähteä taju sitten kuukautiskipujen johdosta. Ei, mutta täällä on oikeasti ollut ihan mukavaa. Nuo kivut ja kipeilyt olisivat olleet joka tapauksessa huolimatta paikasta, jossa olen, joten en yritä syyttää maalla oleilua. Toisaalta sukulaisten luona vierailut ovat pääasiassa vasta edessä. Ei siinä mitään, kaikki ovat mukavia, mutta ihmisistä saa yliannostuksen jossakin vaiheessa. Eilen jo yksi tätini kävi pikaisesti kylässä ja sanoi, että tule meille sitten vaikka heti maanantaina... Tiesi kai, että minut raahataan joka tapauksessa läpi kaikkien sukulaisten ja ajatteli, että jaksaisin ehkä maanantaina viipyä pidempäänkin. Saa nähdä kuinka käy.

2 Kommentit:

At 4:44 PM, Anonymous Anonymous kirjoitti...

Olenkin jo monta vuotta suunnitellut, että pitäisikö vanhan huoneeni nurkassa retkottavat luistimet raahata Tampereelle. Otanko mukaan?

-Laura

 
At 11:58 AM, Blogger Marilyn kirjoitti...

Kyllä minä ainakin luisteluseuraksi lähden :)

 

Post a Comment

<< Home