Friday, December 23, 2005

Viimeinen mölinä

Nyt se sitten vähän niin kuin alkaisi olla joulu. Ja enkös minä sairastu? Ensin poden migreenikohtauksen yöllä, jonka ansiosta nukun ehkä kaksi tuntia. Koko aamupäivän ja iltapäivää tyhjentelen mahalaukkuni sisältöä ja nyt minulle on vielä noussut kuumekin. Voihan räkä.

Töihinkin lähdin aamulla kun kuvittelin selviäväni olotilasta normaalissa aikataulussa. Mutta ei. Olin töissä vain pari tuntia ja minun oli pakko lähteä pois. Tänään pitäisi vielä matkustaa kotiin. Toisaalta mukavaa, mutta nyt ei vain jaksa innostaa. Haluaisi vain käpertyä peiton alle ja tehdä kuolemaa (kuten tein tässä juuri noin kolme tuntia). Mutta ehkä minä tästä yritän ryhdistäytyä ja motivoida itseni liikkeelle.

Mutta onneksi on joulu, joulu, joulu! Vielä kun löytäisi jostain nurkasta sen joulufiiliksenkin niin hyvä olisi. Ei ole tippaakaan sellainen olo, että huomenna on aatto. Pikemminkin toivoisin ettei olisi, koska en haluaisi viettää sitä kipeänä. Toisaalta mahtaako sillä olla sinänsä väliä. Ruoka nyt ei maita mikä on tietysti vain hyvä juttu. Eipä tule ahmittua ;)

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home