Friday, January 06, 2006

Uusi vuosi, uudet kujeet

Tämän vuoden uusi kuje taisi olla minun kohdallani se, että en jaksa tehdä mitään. En siis myöskään päivitellä blogia. Väsyilen vain kuumeilusta ja armottomasta nuhasta.

Minä päätin etten tänä vuonna tee uuden vuoden lupauksia ja uuden vuoden jälkeen totesinkin etten tehnyt. Paitsi, että nyt myöhemmin totesin, että voisin sittenkin tehdä yhden lupauksen ja yrittää vielä pitääkin sen jossakin määrin. Voisin yrittää pitää paremmin yhteyttä niihin ystäviini joihin olen ollut todella harvoin yhteydessä. Tämä on todennäköisesti sellainen ikuisuusprojekti, että vaikka olisin miten paljon yhteyksissä eri suuntiin, olisin todennäköisesti aina tyytymätön siihen yhteydenpidon määrään mihin olisin kyennyt. Mutta parempi silti yrittää. Aloitin jo tänään laittamalla sähköpostia kaverille jonka näin viimeksi joskus syksyllä. Ehkä se tästä. Ja tämä siis siksi, että ystäväni ansaitsisivat oikeasti enemmän. Minä olen vain laiska.

Tämän vuoden lupauksiin kuuluu myös se, että lopputyö valmistuu. Sen on pakko valmistua. Jos se ei valmistu kevääseen mennessä niin sitten viimeistään jouluun. Mutta jos tuo venähdys tapahtuu (kuten pelkään) niin olen kyllä hyvin pettynyt itseeni. Mutta pakko se on myöntää, tällä vauhdilla tästä ei tule yhtään mitään. Ja motivaatio on jossain nurkassa täysin hukassa. Pitänee ryhtyä pikaisesti sitä metsästämään.

Muuten elämä on tällä hetkellä hyvinkin mukavaa. Tämä vuosi on alkanut sairastelua lukuunottamatta oikein kivasti. Jos tämä ennustelee sitä mitä koko kuluvana vuonna on luvassa niin minä aion hymyillä usein. Toivottavasti tämä sairastelu kuitenkin menee ohi ja nämä muut mukavammat osiot jäävät. :)

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home