Monday, January 22, 2007

Seitsemän jotakin

Anni haastoi minut meemiin, jossa minun pitäisi kertoa seitsemän randomia faktaa itsestäni. Tämä kai pitäisi tartuttaa muihinkin, mutta en vaan keksi ihmisiä joihin tartuttaa joten tarttuuntukaa ihmeessä ihmiset jos vaan haluatte!

Täältä pesee:
1. En osaa hiihtää, en ole ikinä osannut, enkä erityisemmin halua edes kokeilla.
2. Kulutan farkut puhki keksimäärin kuukaudessa, älkää kysykö miten.
3. Olen äärimmäisen nirso kenkien suhteen vaikken hae edes mitään ihmeellistä. Sitten kun vihdoin viimein suostun jotkut kengät ostamaan niin käytän niitä siihen asti kunnes ne totaalisesti hajoavat käytössä (yleensä muutamien suutarikertojen jälkeen).
4. Minulla on tällä hetkellä menossa appelsiinikausi. Syön niitä aivan tolkuttoman paljon, erityisesti jos vertaa siihen, että normaalisti ostan mitä tahansa hedelmiä ehkä yhden kuussa. Nyt syön viisi appelsiinia päivässä tms.
5. Päästän toisinaan kämppäni ihan järkyttävään siivoon (joo, ja tiedän että tätä taas ei kukaan usko, koska silloin kun täällä on sekaista niin kukaan ei pääse tänne). Olen hyvä levittämään vaatteeni, meikkini, pampulani ja kaiken mahdollisen tavaran ympäri tuoleja ja lattioita niin, että jopa kävely kämpässä muuttuu haasteelliseksi. Toisaalta tällaisessa tilassa kämppäni ei ole koskaan paria päivää kauempaa koska en itse kestä sitä.
6. Lyön pääni oviin esimerkiksi ovia avatessani. En osaa selittää tätä tai kertoa tilanteista muuta kuin, että olen avaamassa ovea ja seuraava havainto on se, että olen lyönyt pääni siihen. Siis en vaan osaa tai jotain..
7. Minulla on täysin kehittymätön suuntavaisto. Erästä ystävää lainaten: "en löytäisi edes persettäni vaikka molemmilla käsillä etsisin". Siis jos menen rakennukseen sisälle niin olen hyvin suurella todennäköisyydellä lähtemässä väärään suuntaan tullessani sieltä ulos. Ja tätä tapahtuu myös tutuissa paikoissa. En vaan osaa.

Sellaisia. Saatanpa lisäillä jos tulee mieleen jotakin mielenkiintoisempaa. Laittakaa toki kommenttia jos keksitte minusta jotakin vastaavaa. Ois kiva tietää, että mitä muita kummallisuuksia (tai noh, faktoja) minussa on joita en ole edes itse tiedostanut.

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home