Monday, February 13, 2006

Lähtölaskenta

Kolmanneksi viimeinen päivä päiväkodissa tällä erää. Nyt voi jo pikkuhiljaa huokaista helpotuksesta. Pahin on varmasti takanapäin. Paitsi, että tuota raporttia pitäisi tehdä. Siltikin olen helpottunut. Vaikka en valmistuisikaan niin olenpahan ainakin saanut joitakin tärkeimmistä tämän vuoden jutuista tehtyä. Ja hyvä niin. Vaikka kyllä minä silti vielä kovasti toivon, että se ihme tapahtuisi ja valmistuisin keväällä. Katsotaan, katsotaan...

Tänään kävin myös aukomassa päätäni traconin kokouksessa. En minä ilkeä ollut. Minulla vaan oli kerrankin asiaa. En kuitenkaan jaksanut istua kokouksen loppuun vaan lähdin aikaisemmin pois ja olen nyt kaiken kaikkiaan varsin tyytyväinen päätökseeni. Sain oman osioni kuitenkin hoidettua pois alta heti kokouksen aluksi. Kerrankin koin olevani aikaansaava ihminen. Johan tuo tunne kuitenkin kaikkosi kun taas pääsin kotiin ja totesin, että pitäisi jaksaa vaikka mitä, mutta tahdon vain nukkumaan. Sellaista se on.

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home