Thursday, November 17, 2005

Menemisiä

Oikein itsekin yllätyin kun tajusin miten pitkä tauko minulla on nyt ollut blogin kirjoittamisessa. Mitkäköhän minä olen oikein tehnyt ja mihin ihmeeseen saan kulutettua näin tehokkaasti kaiken aikani?

Tekemisiäni pohtiessani aloin itse asiassa todeta etten ole oikeastaan edes tehnyt mitään. Olen vain nukkunut hirvittävän vähän ja huonosti. Ja ollut hurjan tyytyväinen olemiseeni siitä huolimatta. Lähinnä tilanne on kai se, että puuhastelen kaikennäköistä ja jätän kaikki ns. pakolliset ja tärkeät asiat tekemättä. Näytelmä vaivaa mieltäni päivin ja öin, mutta toisaalta mieltäni rauhoittaa ajatus siitä, että viikon päästä kaikki siihen liittyvä on lopullisesti ohi. Muutenkin kaikki tuntuu tällä hetkellä sujuvan niin mukavasti, että jotain mätää tässä on oltava. Mutta olen tyytyväinen aina siihen asti kunnes se ongelma selviää :) Toivottavasti sellaista ei olekaan.

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home