Friday, November 25, 2005

Tekemistä riittää

Sain eilen ystävän luokseni, mikä oli varsin mukavaa. Tämän aamuinen herätys tosin oli hankala yöllisen jutustelun jälkeen. Muutenkin päivässä riitti huisketta. Opiskelua, kahvittelua, liikuntaa, syömistä ja viimein vielä saunomistakin.

Minua painostettiin jälleen niin seinälle kiipeämään kuin avantoon jäätymäänkin. Siinäpä kaksi sellaista harrastusta, että minua hirvittää. Kiipeämistä en ole koskaan kokeillutkaan, se täytyy myöntää, mutta rehellisesti sanoen uskon sen olevan minulle melkoinen itsetunnon alentaja kokemuksena. Veikkaan etten pääse tällä massalla maasta ylös ollenkaan. Miksi ihmeessä kiivetä hankalasti jos voi käyttää tavallisiakin rappusia päästäkseen jonnekin ylös? hmm... Avanto sitten taas. Siellä olen ollutkin elämäni aikana varmaan ehkä jopa kolme kertaa. Näin monta kertaa luulisi osoittavan, että olisin ihan suostuvainen jäädyttämään itseni siellä, mutta mutta... Minulla on muutenkin kylmä! Koko ajatus siitä, että jäädyttää itsensä kylmässä vedessä jään keskellä ja suuntaa sitten saunaan, jossa on niin kuuma ettei siellä voi olla ei jotenkin vain kuulosta minun mielestäni hirvittävän houkuttelevalta.

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home