Tuesday, March 21, 2006

Syvä huokaus

Väsyttää. Ihan tajuttomasti. Muttei kuitenkaan nukuta. Alkaa olla vähän turhan tuttu tunne taas. Tosin nyt vielä tämän tilan aiheuttaa iltasella juotu kahvi.

Mutta tosiasia on, että olen taas vaihteeksi nukkunut todella huonosti. Enkä oikein tiedä syytä. Ehkä minä vain tosissani stressaan tuosta opiskelusta vähän turhan paljon. Tai sitten minä stressaan vain ihan kaikesta. Mietin ja pohdin asioita ja olen epävarma. Mitä jos mistään ei tule mitään? Mitä jos, mitä jos, mitä jos? Ja silti olen aika tyytyväinen ihan kaikkeen. No, ehkä opiskelua lukuunottamatta ihan kaikkeen.

Kohta aion laittaa pääni tyynyyn ja toivoa, että pitkästä pitkästä aikaa saisin nukkua yöni heräämättä. Jossain vaiheessa on pakko taas tulla sellainen kausi, jolloin en herää muutamaa kertaa aamuyöstä aivan pirteänä. Tämä tällainen yöllä haahuilu väsyttää.

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home