Saturday, September 09, 2006

Pitkästä aikaa

Ties kuinka monta kertaa olen aikaisemmin jo avannut tämän ikkunan selaimeeni ja joka kerta olen lähtenyt täältä jättämättä mitään jälkeeni. Nyt yritän tehdä toisin.

Yhtä ja toista on tapahtunut. Finnconia, töitä, Traconin kanssa säätämistä ja kaikenmoista huippukivaa ja kiukuttavaakin. En jaksa silti kaivautua asioihin, jotka tuntuvat nyt taas kaukaisilta.

Tänään olen lähdössä Valkeakoskelle pelaamaan Call of Cthulhua. En oikein tiedä mitä moisesta pitäisi ajatella. Pelinä Cthulhu on yksi lemppareistani, mutta jännitän aina uusien ihmisten kanssa pelaamista. Jännä juttu sinänsä. Sillä muuten uudet ihmiset eivät yleensä ainakaan jännitä minua millään tavalla. Kyseessä on nyt kuitenkin one shot, joten eipä tarvitse ko. ihmisiä nähdä sitten ikinä uudestaan jos niikseen tulee.

Sitten asia, joka ärsyttää ja miltei sai minut jo päättämään etten lähde pelaamaan: Ihottuma. Taas. Suupieleni hajoavat ja huuleni ovat kuin hiekkapaperia. Ei näin. Tämä on niin tyhmää! Ja mistäkö se johtuu? Todennäköisesti rasvasta nimeltä Bepanthen, jota nimenomaan suositellaan esim. rohtuneille huulille jne. Noh, siinäpä on jonakin ainesosana jotakin mitä on antibiooteissa. Ihmekös siis, että minulta hajoaa iho, tulee näppyjä ja kutiaa niin sairaasti että tekisi mieli repiä puolet kasvoista irti. Tämän rasvahavainnon jälkeen kutiseminen on kuitenkin helpottanut koska olen hoksannut, että haa, tuota rasvaa ei ainakaan kannata laittaa. Moni ihminen sanoi jo eilen ettei sitä ihottumaakaan huomaa helposti. Mutta kun ei se auta. Minä tiedän sen olevan siinä ja se tuntuu. Se riittää saattamaan taas oloni ällöttäväksi. Ihan niinkuin pelkästään joku suupieli yksinään voisi sen tehdä? Ehkä tässä siis on takana paljon paljon muutakin, mutta on vain niin helppoa syyttää sitä yhtä kohtaa joka sillä hetkellä ärsyttää.

Elämä on muutenkin hassua. Kaikki menee niin hurjan nopeasti. Minulla on enää viikko töitä jäljellä ja sitten pitäisi oikeasti ottaa itseään niskasta kiinni. Mitäköhän siitäkin tulee? Motivaatio on yhä jokin kummallinen tuntematon käsite ja tahtoisin olla tekemättä mitään. Katsotaan onnistunko vihdoinkin potkimaan itseeni jonkinnäköistä liikettä vai mitä tässä tapahtuu.

0 Kommentit:

Post a Comment

<< Home